Socialbakers Ekim 2012 Türkiye Raporu [İnfografik]

Socialbakers, Ekim 2012 Türkiye raporunu yayınladı. Rapora göre, Türkiye’de 31 milyon kullanıcını bulunuyor. Raporda marka sayfaları, hayran sayılarının yanısıra etkileşim ve cevap oranlarına göre de incelendi.
En fazla beğenilen marka sayfaları arasında özellikle telekomünikasyon sektörü dikkat çekiyor. Avea, Turkcell, Nokia Türkiye ve gnctrkcll ilk 10 içerisindeki yerlerini koruyolar. Avea’nın 1 milyon 876 bin hayranına karşın Turkcell’in 1 milyon 849 bin hayranı bulunuyor.
Ortalama etkileşim oranlarına (engagement rate*) göre ise marka sayfalarının başında, Air Wick Türkiye  ve Yıldız Holding sayfaları bulunyor. BMW Motorrad Türkiye, Linens ve Onur Air de en yüksek etkileşim oranlarına sahip diğer markalar.
Socially Devoted Brands adı altında sunulan bölümde de marka sayfalarının, kullanıcılardan gelen sorulara verdikleri cevapları kapsıyor. Cevaplanan soru sayısı sıralamasında Turkcell, Samsung Türkiye ve Trendyol ilk 3 sırada iken, cevap verme oranına (response rate) göre ise Markafoni, Trendyol ve Milupa  Anne Bebek Kulübü öne çıkan marka sayfaları.
Socialbakers_TR_October
 

Etiketlendi:, , , , , , ,

Yorum bırakın